Als alumnes i professors de les Escoles de Dansa, Odette, SBDance, Dansa jove.

 

Estimades i estimats joves espectadors:

Volem expressar el nostre més sincer agraïment per la vostra atenció, respecte i entusiasme mostrat durant la projecció del ballet clàssic Coppélia, el passat 30 d’abril i l’espectacle de dansa contemporània Tempo, el 9 de maig. El vostre comportament exemplar i la vostra curiositat ens van omplir de goig i alegria, en un moment social on els i les joves sou constantment qüestionades i posades en el punt de mira, des d’un punt de vista adultcèntric.

Veure com vau gaudir de la dansa, com us vau deixar endur per la música i els moviments, ens recorda la importància d’educar i acompanyar a la infància en el seu camí com a espectadors. Cada experiència artística viscuda des de ben petits és una llavor que, amb el temps, pot florir en un amor profund per la cultura.

Des de l’Associació d’Espectadors del Teatre del Mercat Vell, creiem fermament en la necessitat de programar dansa i altres expressions artístiques pel públic jove. Perquè l’art no és només un entreteniment o un producte de consum: també forma, inspira i transforma. I perquè vosaltres, nens i nenes i joves, sou el futur del públic adult que valorarà, defensarà i gaudirà de la cultura amb la mateixa passió que nosaltres.

Gràcies per ser part d’aquesta experiència i per mirar, sentir i estar presents.

I per últim, volem agrair també la tasca que fan totes les professores i professors de dansa, que en el seu dia a dia acompanyen en la formació, inoculant i encomanant l’amor per aquesta disciplina artística.

Associació d’Espectadors del Teatre del Mercat Vell

 

Ripollet, 29 de maig 2025

Atenció:

Com la majoria de webs, utilitzem cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació i oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació