LA TENDRESSE. Amb Anna Roig & Àlex Cassanyes Big Band Project

Una veu extraordinària per retre un emotiu homenatge a les grans cançons franceses.

Foto Gran

Catorze músics, un director/arranjador i una intèrpret sobre l’escenari. La unió entre les cançons franceses que més li agraden a l’Anna Roig i les composicions exquisides i curoses de l’Àlex Cassanyes.

Cançons de Jacques Brel, Claude Nougaro, Serge Gainsbourg, Barbara i altres autors que, al descobrir-les i enamorar-se’n, l’Anna havia anat guardant en un calaix esperant poder-les cantar algun dia. Casualment, totes amb algun punt d’aquesta tan necessària tendresa de la qual sovint sembla que estigui mancada el món.

Arranjaments amb l’equilibri just entre potència i dolçor, plens de matisos, perfectes per gaudir encara més d’aquestes cançons amb una nova sonoritat que els ret un gran homenatge, tant per l’exquisidesa de l’acompanyament musical com per la delicadesa dels músics en la seva interpretació.

 

Veu: Anna Roig

Direcció musical: Àlex Cassanyes

Músics: Àlex Cassanyes Big Band Project

 

 

Atenció:

Com la majoria de webs, utilitzem cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació i oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació